Thursday, November 24, 2011

Alhamdulillah..

haiyshhh..
hehe. sebenarnya dari semalam lagi aku dah dengar berita yang ura-uranya result tok sem nie dah keluar. yup! RESULT! erghh. Bila confirm yang memang dah keluar and some of people yang dah check result tu. Aku dengan beraninya text all my friends yang dah boleh check result dekat CMS Bangi. and jantung aku berdegup kuat bila dia call and suruh aku check. kalau aku xnak check dia xnak bg tau result dia. 
sangat menyebalkan. HAHA. 






sebenarnya, aku takut yang result aku xkan capai target ayah aku. sebab aku dah banyak buat parents aku kecewa dengan result aku yang dulu. harapan dengan bila aku masok belajar ni, aku dapat tebus balik apa yang aku hilang dulu. iaitu kegembiraan orang tua bila dapat tau yang anak mereka berjaya dalam peperiksan. #ayatnakskemaje
aku rasa aku xbuat yang terbaik pon sem nie. lagi pon banyak masalah yang timbul bila nak final. banyak benda yang menyebabkan aku hilang focus. dan ada jugak yg mmberi aku semangat ^.^. hehe.
tapi alhamdulillah. result aku tak lah seteruk mana. dan yang penting ayah aku happy dengan result tu. walaupun tak capai target aku.






#sayabanggajadianakmalaysia

No comments: