Monday, March 28, 2011

Boing Boing ^^

Assalamualaikum readers..


lately i had some problems with my own feeling. don't know what actually the problems. mugkin aku banyak berfikir. mana taknya, permohonan upu aku tu belum settle lagi. memang aku dah confirm apa course yang aku nak apply, tapi macam tak sure sangat. sebab yang paling utama ialah aku takut tak dapat. yelah, ipta kott. mestilah takutkan apa yang kita apply tu tak dapat. tapi mohon je la, doa supaya dapat jugak. insyaallah kalau ada rezeki tu tak kemana juga kan.. dulu waktu sekolah lagi, fikir macam senang jer nak apply semua ni. fikir macam dah tentu-tentu akan dapat. fikir kan, memang lah senang bila belum masanya untuk kita nak buat keputusan. bila dah tiba masanya, memang sure lah gabra tak tentu hala.






 ok aku admit yang aku ni memang messy sikit kalau bab-bab nak pilih sesuatu ni. sebab utama ialah aku ni tak ada self-confident. lack or ZERO!! cikgu-cikgu dekat sekolah dulu pun selalu marah aku sebab aku ni tak percaya pada diri aku sendiri. at first bila nak buat keputusan ataupun buat sesuatu, aku percaya dalam 50% la dekat diri ni. tapi bila aku fikir-fikir kan balik. sumpah confident tuh hilang ghaib entah mana. macam tak nak lekat jer confident tu dalam diri. benda ni yang aku tak boleh nak ubah dari dulu. aku tak tahu nak ubah macam mana. dah macam-macam cara aku buat untuk ubah, tapi tak boleh jugak. insyaallah one day kan. 






berbalik apada apa yang aku nak kerja after aku grad nanti. aku pon tak tau. sebab aku tak sure aku dapat course apa nanti. sekarang nie aku tengah sibuk made up my mind course apa yang aku nak letak dekat barisan upu tu. lagipun, tinggal sekali jer perubahan yang aku boleh buat. tu la kan, dari hari tu gatal sangat dok sibuk-sibuk tukar sana sini. but after pergi 'Ekspo Selangkah Ke UiTM' hari tu, abang dekat foundation table tu banyak merubah pemikiran aku tentang course apa yang aku patut ambil. insyaallah.. doakan aku yea.

No comments: