Thursday, December 8, 2011

Semester Break


hari ini merupakan hari yang ke-25 aku bercuti semester. so far masih bosan. hari-hari asyik buat perkara yang sama. perancangan bercuti tu dah ada, tapi masa nya belum tiba memandangkan abang aku masih lagi dalam mood Final. hehe. sebab tu la ktorang punya family trip untuk tahun nie lambat sikit, yelah cuti sem tak sama kan. #tuh la ain, mak suruh masuk gmi xnak kan.! 


bukan tak nak masuk GMI, but then aku ni tak minat engineering la. dari dulu lagi abang aku dok sibuk suruh aku duduk 1 U nan dia. tak pe la, Alhamdulillah aku duduk KPTM nie pon ok sangat. walaupun masih lagi dalam mood tercari-cari kebenaran dan arah menuju kejayaan dengan rakan yang berbudi pekerti yang entah bila nak sampai tu kan. biarlah masa yang menentukan. aku malas nak fikir lagi pasal benda ni. bak kata orang, barang lepas buat apa dikenang. wah. ayat aku agak skema kan kat entry nie. dah biaq pi. malas nak type balik.


ok, sepanjang cuti sem yang masih berbaki beberapa minggu je nie, aku nak membuangkannye dengan tgok cerita korea,. hoyehhh. #hai ain, cuti sem dah nak habis, baru sekarang kau heboh nak tengok cerita korea?


City Hunter
#half way. haha. aku dok tengok cerita ni sebelum aku  masuk study dulu. tak habih2 laie.LOL
Fugitive Plan B
#aku bukan tengok crite nie sbb Rain ok =.=

Flower Boy Ramyun Shop
#orang kater crite ni best. org kater, bkn aku yg kater
most of cerita yang aku tengok sekarang nie semuanya tentang bad boys. =.= 
don't know why, tpi aku suka tengok. even though dorang ni sharp shooter, tpi hati dorang baik. who know's right?

No comments: